Розпорядження міського голови від 29.02.2024 № 67р «Про затвердження Положення щодо впровадження у виконавчих органах Запорізької міської ради, підприємствах, установах та закладах, що належать до комунальної власності територіальної громади міста, механізмів заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»»

Запобігання проявам корупції

У закладах охорони здоров'я Запорізької області розширене охоплення послугою раннього втручання за принципом раннього виявлення дітей, які мають порушення розвитку або в яких існує ризик виникнення таких порушень:

  • Пакет «Медична реабілітація немовлят, які народились передчасно та/або хворими, упродовж перших трьох років життя» підписаний з НСЗУ і у КНП «Міська дитяча лікарня № 5» Запорізької міської ради. Послуги надаються на базі відділення фізичної та реабілітаційної медицини цього закладу.
  • У диспансерно-поліклінічному відділенні КНП «Обласний центр з надання психіатричної допомоги» ЗОР удосконалюється спадкоємність між сімейними лікарями, дитячими неврологами та дитячими психіатрами закладу з метою раннього виявлення порушення розвитку або ризику виникнення таких порушень.
  • Сімейними лікарями, лікарями-педіатрами проводиться спостереження за дітьми на закріплених територіях.

ЩО ТАКЕ РАННЄ ВТРУЧАННЯ

Раннє втручання – це міждисциплінарна сімейноцентрована система допомоги дітям раннього віку (від народження до 3-х років) із порушеннями розвитку та дітям груп біологічного й соціального ризику, спрямована на покращення розвитку дитини та підвищення якості життя родини.

Раннє втручання (РВ) надає свої послуги насамперед дітям перших років життя, оскільки раннє виявлення біологічних та соціальних чинників ризику щодо порушення розвитку дитини дає можливість своєчасно почати інтенсивну допомогу в ранньому віці, коли розвиток дитини особливо піддається впливу і є можливість запобігати появі обмежень як у функціонуванні сім’ї, так і в фізичному та психосоціальному розвитку дитини.

Причини загрози можуть бути різними:

  • уже встановлений медичний діагноз;
  • несприятливі перинатальні чинники (наприклад, недоношеність, низька маса після народження, асфіксія, штучна вентиляція легень тощо);
  • неблагополучні зовнішні обставини розвитку дитини.

 

Як навчити дітей дошкільного віку правил мінної безпеки?
У цьому вам допоможе тематичні мультики — вони знайомлять дітей із небезпечними предметами, такими як міни та боєприпаси, та показує місця, де вони можуть бути. А найголовніше навчає правилам, як діяти, якщо вони побачили підозрілий предмет.Наші діти мають знати, як виглядають міни- пастки, міни- розтяжки та інші їх види та, як діяти, коли знайшов міну.

Презентація " ДЛЯ БАТЬКІВ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ ГРВІ ТА ГРИПУ У ДІТЕЙ"

АЛГОРИТМ ДІЙ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА ВИХОВАНЦІВ ЗДО №171 «СВІТЛЯЧОК»

 

У випадку сигналу повітряної тривоги усі, без винятку, працівники ЗДО зобов’язані дотримуватися наступного алгоритму дій: 

1. Відповідальна особа оповіщає працівників ЗДО про провітряну тривогу (найпростіший засіб об'єктового оповіщення - шкільний дзвінок).

2. Почувши сигнал «Повітряна тривога», вихователі групи подають дітям сигнал про евакуацію; швидко рахують дітей відповідно до списку; помічники вихователів негайно зачиняють усі вікна, вхідні двері усіх приміщень, перекривають воду, вимикають світло.

3. Швидко одягають дітей та організовують їх переміщення в укриття.

4. Взяти із собою: список дітей групи; «рюкзачок безпеки групи» (відомості про батьків та дітей, міні-журнали, зошити, ручка) і «рюкзачок безпеки дитини» (водичка, теплі речі в укриття, вологі серветки); засоби захисту (ватно-марлеві пов'язки тощо); ємності із чистою водою (яку замінюють щодня); маркер. Чергові/відповідальні особи по ЗДО допомагають дітям пройти в укриття.

5. Взяти із собою аптечку із препаратами для надання першої медичної допомоги. Для швидкого надання медичної допомоги має бути обов'язково залучений медичний працівник.

6. Працівники та діти групи йдуть в укриття за визначеним маршрутом (мапою евакуації).

7. Першими в укриття заходять кілька дорослих, які вмикають світло та оперативно перевіряють відсутність сторонніх предметів в укритті, після чого починають приймати дітей.

8. В укритті вихователі ще раз перевіряють кількість дітей за списком.

9. Якщо звучить сигнал «Повітряна тривога» під час денного сну, вихователі разом з помічниками мають розбудити, підійняти, швидко одягнути дітей і пройти разом в укриття.

10. Якщо звучить сигнал «Повітряна тривога» під час прогулянки, вихователі організовано ведуть дітей із майданчика в укриття, а помічники вихователів беруть списки дітей групи, «рюкзачки безпеки» та, разом негайно йдуть до вихователів групи і допомагають їм відвести дітей в укриття.

11. В укритті кожна вікова група швидко та спокійно займає своє місце.

12. Вихователі заздалегідь продумують план роботи з дітьми в укритті та готують дитячі книжечки, іграшки, олівці, фломастери, розмальовки, настільні ігри тощо (це можна занести в укриття завчасно) і разом з практичним психологом проводять освітню роботу з дітьми з наданням їм психолого-педагогічної підтримки у НС.

13. Усі працівники ЗДО перебувають в укритті, поки не буде  сигналу «Відбій повітряної тривоги». Після оголошеного відповідальною особою цього сигналу дорослі допомагають відвести дітей до приміщення групи (чи на майданчик).

УВАГА! Працівники ЗДО не повинні залишати жодної дитини без нагляду; вихователі несуть персональну відповідальність за життя і безпеку дітей.  

 

 

 

Download
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього
процесу в закладах дошкільної освіти
з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними
предметами та ознайомлення з правилами поводження
в надзвичайних ситуаціях
dodatok_2.pdf
Adobe Acrobat Document 135.3 KB
Download
Ко р и сні м а т е р і ал и пр о м інну бе зпеку
pam’yatka_kerivnyka_zakladu_doshkilnoi〓_
Adobe Acrobat Document 1.4 MB
Download
Дії населення у разі радіаційної аварії.
Adobe Acrobat Document 63.8 KB